Thursday, June 12, 2008

Blog : Power for New Tool

Salam hormat,

Terlebih dahulu saya syukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnianya dapat lah membuka hati saya membuat blog ini... Saya sebenanya tidak berminat dengan blog ini sebelum itu. Tapi sejak akhir2 ini saya terjaga dari lena apabila terjadi tsunami politik yang melanda Malaysia hari ini.

Jadi mulai hari ini keyboard akan mengantikan pen, perpustakaan akan digantikan dengan google, email menggantikan surat dan sms menggantikan telegram. Cukup canggih internet pada hari ini. Saya akan menggunakan kelebihan yang ada ini untuk kepentingan rakyat Malaysia khususnya memberi cadangan, pendapat, kritikan, komen dan sebagainya kepada Pemerintah dan Pengbangkang.

Samalah kita membangunkan rakyat Malaysia khususnya bangsa melayu kita yang sekarang agak terumbang ambing dengan tsunami politik yang melanda kita pada hari ini.

Wasalam

No comments: